fredag 23 januari 2009

Årets scoop


Dr Phil & Mr Hyde… Det var det roligaste jag läst på länge. Om det är sant så är han den största och bästa lurendrejaren genom tiderna, släng er i väggen alla små lurendrejare och sol och vårare, här är ett riktigt proffs. Om det inte är sant så är det roligt att läsa i alla fall. Om jag skrev en sån är sak och jag inte hade nog på fötterna så skulle jag nog vara rädd att bli stämd för förtal. Så vida han inte skrivit det själv för att höja tittarsiffrorna.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har skrivit vad jag tycker om det med Dr. Phil i min blogg, läs gärna och kommentera :)

Anonym sa...

jo jag håller helt klart med dig!

Aila sa...

Ibland kan även jag tycka att dr.Phil har lite Jesustendenser "ta din säng och gå" men jag tror att han faktiskt är intresserad av vad han gör och det skulle förvåna mig om det visade sig att han inte var ärlig och uppriktig. (sen tror jag inte att han tycker att pengarna han tjänar är helt fel)