fredag 13 februari 2009

Jag donerar inte ett öre till den idioten


Så här såg åttlingmamman Nadya Suleman ut en vecka innan kejsarsnittet Vårdteam på 46 personer fick hjälpas åt att förlösa syskonskaran. Jag donerar pengar både hit och dit till människor som jag tycker behöver hjälp och nog behöver den människan hjälp, på en vårdanstalt för mindre begåvade idioter tillsamman med fertilitetsläkaren som stoppa in äggen i magen på hon. Jag skulle gladeligen donera pengar till den anstallt som tar emot dom för sluten psykiatrisk vård på livstid.

Det var ju bara väntat att hon skulle starta en hemsida för tiggeri för det var väl det som var uträkningen från börjarn och jag kan slå vad om att en viss procent kommer att gå till fertilitetsläkaren. Jag hoppas att myndigheterna i hennes närhet är så smarta så dom kollar vart vissa av dom donerade pengarna tar vägen.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Å varför är hon en mindre begåvad idiot????
Skrev du inte om dej själv som en människa som älskar barn och inte dömmer andra????
Ha det bra du!
A-M

Anonym sa...

Håller med, skulle inte donera ett enda öre jag heller! Man får faktiskt ta konsikvenserna av sitt handlande tycker jag!

Kan man inte försörja 14 barn, ja då skaffar man inte 14 barn!!!

PUSS!!!

Anonym sa...

Hon är en mindre begåvad idiot för att hon väljer att på konstgjord väg skaffa åtta barn utöver de sex hon redan har. Att skaffa åttlingar är oansvarigt då det är farligt både för mamman och barnen. Att hon sen inte har råd att försörja barnen utan måste förlita sig på tiggeri och välbetalda intervjuer ála Oprah visar väl att hon inte är raketforskar-material direkt!?

Men att döma av ditt överdrivna bruk av frågetecken, A-M, så vågar jag nästan gissa att du själv när en dröm om åttlingar?

Anonym sa...

Stackars alla syskon! Mamma har väl aldrig tid för "bara mig". Undrar vad hon ska ha för bil.. Och kök. och hus!

Aila sa...

Till anonym nr 1, ingen har väl tyckt att barnen har gjort nåt fel. När det gäller mammans och fertilitetsläkaren intelligens så får man väl sätt ett stort frågetecken bakom. Dom kan knappast ha tänkt på barnens hälsa och välmående för i dom flesta fall när det gäller flerbarnsfödslar av den storleken så brukar barn dö eller bli svårt handikappade.

Anonym sa...

Det kan inte stå rätt till när man skaffar fler barn och är ensamstående, inget arbete och börjar tigga.Stackars barn hon tänker ju inte på dem utan endast på sig själv