lördag 4 april 2009

Ambivalenta Mona gillar inte längre Wanja


Diamantia.com
Jag undrar om Mona Sahlin egentligen vet vad hon ska tycka om saker och ting, ena dagen tycker hon si och nästa dag är det på nåt annat vis. Hennes ambivalenta åsikter om praktiskt taget allt har lagt grunden för det ras som vi ser nu. Mona Sahlin skulle verkligen behöva hjälp med att staka ut en klar linje i sitt tyckande och sen hålla sig till den, hon gör folk (mig, bland annat) förvirrade med sitt velande. Nyss var Wanja inne och nu är Wanja ute, Jag har då ingen aning om vad hon står för eller tycker för nästa dag är det tvärt om.
  af

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har helt och hållet rätt.... Vad är det för j-k-a tomtemamma sos har hittat. Ahhhhhhhh, nu förstår jag. Goran Person, jag har mitt på det torra. Heja Reinf---------. Han ler när det går tungt. Mona är min IPREN.