lördag 23 maj 2009

Till Brudparet för dagen


Linda och Linus

Idag är en dag som har varit planerad en lång tid, min enda dotter gifter sig med den hon älskar och som hon valt att skapa ett liv tillsammans med. Det har varit en lång resa hit för all släkt och alla vänner och bekanta men nu idag tar våran resa slut och brudparets börjar.  

Erat liv tillsamman efter vigseln kommer  nog bli ganska lik alla vi andras resa före det ni står i kyrkan och säger "I do". Stressigt ibland, hysteriskt ibland, lite bråk över ingenting ibland, mycket bråk över ingenting ibland och riktiga gräl över riktiga saker ibland men mer sällan. Till slut så hoppas och önskar jag att inte bara dagen utan hela  Erat äktenskap blir "alldeles, alldeles underbart"

Jag önskar Er båda all lycka och välgång och hoppas att kärleken är så stark att den överlever dom mest påfrestande situationerna och händelserna som Ni kommer att råka ut för. Jag kan från hjärtat säga att jag älskar er båda och önskar Er lycka till både idag och för all framtid. 
Respito.com

1 kommentar:

Linda sa...

Åhh! Jag har ju inte sett en dator på över en vecka så jag har inte läst detta inlägg förrän nu! Tack! kram =)