tisdag 22 september 2009

Vad alla skulle vilja säga men inte vågar.

Den artikeln innefattar ungefär vad 90% av alla skulle vilja säga men inte vågar av rädsla för att inte var social och hänga med. Jag struntar fullkomligt i om någon råkade få i sig en kaka för mycket till fikat och sprang i trappan för att få bort det eller om någon är så trött så dom måste gå och sova men inte riktigt har tid (gå och sov, jag bryr mig inte) eller vem som hade magknip och fick springa på toa (så intressant).

Jag tror att dom flesta tycker som artikeln säger, den där korkade funktionen "gilla" vad f-n är den till för, jag trycker på den ibland och ibland har någon gillat att jag har orkat uppdatera med ett foto eller två, kan vara kul men måste man gilla allt vad folk gör. Ibland känns det som ett jättelikt dagis med alla skickade nallar, kramar, hjärtan och gud vet vad, jättegulligt ibland kan man tycka. Ibland saknar jag vanliga vettiga telefonsamtal.

Läs även andra bloggares åsikter om

Inga kommentarer: