fredag 21 november 2008

Utmaningen

Jag blev utmanad av mlshund.bloggagratis.se att berätta sju personliga saker, bra eller udda om mig själv och sen skicka utmaningen vidare till sju andra som jag vill veta sju bra eller udda saker om. Jag har ingen aning om vilka av följande saker som hör till dom bra och vilka som hör till dom knepiga;

Jag kan 20 decimaler till pi, 3,14159265358979323846 (och nej, jag har inte tjuvkikat)
Jag tänker fortare än jag pratar vilket kan vara väldigt förvirrande för lyssnaren.
90% av mina kostvanor skulle få Anna Skipper att bli grön i ansiktet av avund.
10% av mina kostvanor skulle få Anna Skipper att bli grön i ansiktet.
Jag har inte sett Titanic (jag vet att båten sjunker)
Jag gillar animerade filmer.
Jag vill inte åka till Thailand på semester, jag vill åka till Island.

Jag känner inte sju stycken som bloggar så jag utmanar; Lucy (första människan), Musse Pigg (fyllde 80 år den 18/11), En utomjording (vem som helst), Olof Palme (nå, vem var det?). Gud (om du bryr dig), Bigfoot (hårresande), Tomten (om du har tid. Ps jag önskar mig en husbil). Nu har jag inte eran bloggadress, men om ni råkar titta in på min blogg och se den här utmaningen, då kan ni ju skriva sju personliga saker om er själva. Jag lämnar lite utrymme nedan ifall att...
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.

Inga kommentarer: