söndag 19 juli 2009

Hans uttalande retade mig med!

Jag tror att Ken bara lurar sig själv.

Jag trodde aldrig att jag skulle säga att "Vem f-n tror han att han är", men det gör jag nu. Jag läste artikeln igår och tänkte att, för det första vilken j-a i..ot går ut i massmedia och säger sånt och för det andra "Vem f-n tror han att han är".

Att han skulle behöva ha någon skötare med sig som talar om vad han ska säga när han öppnar mun är väl ingen nyhet för vem kommer inte ihåg hans klavertramp under vattenfestivalen -99 när han uppmanar publiken att storma slottet och våldta prinsessan Madeleine. Jag hoppas att någon anmäler honom, åtminstone så skulle väl det få honom att använda hjärnan innan han öppnar munnen.

Läs även andra bloggares åsikter om

5 kommentarer:

Anonym sa...

Han är verkligen ett föredöme för sina fyra barn, någon att se upp till och beundra.;)

Anonym sa...

stackars dig som blir så upprörd.
Om du hade haft nån sorts koll på hur systemet fungerar så hade du inte skyllt på ken.
alla med nåt hum vet att du kan dricka vatten som en tok, pissa vitt, och göra om proceduren.
vem fan bryr sig om ken röker hasch?
du kanske ska ta reda på varför cannabis är olagligt innan du sitter här å gråter. du dricker alkohol förmodar jag?? hyckleri på hög jävla nivå.
försök hitta nån människa som skulle ställa till en scen ang nåt "haschad". sen letar du efter dom som skulle göra samma sak med nåra bärs i sig.

läs på lite nu.
du kan inte låta din intelligens bli såhär misshandlad av aftonbladet och cafe.

Anonym sa...

Om han använde lite mindre droger så kanske hjärnan skulle fungera bättre och då kanske han begrep att hålla tand för tunga så han inte får sitta i buren igen för att han tror att han kunde lura systemet och sen skryta om dumheten i en intervju.

Aila sa...

Det är många som försöker "lura" systemet och slippa fastna i drogkontroller men dom går inte ut i tidningarna och talar om det. Det är inte många artister drogade eller inte som tappar omdömet så totalt att dom står på en scen och skriker att folk ska storma hus och hem och våldta minderåriga flickor. Klanteriet från vattenfestivalen får väl anses vara preskriberat men nog kan man begära att en trettioårig fyrabarnsfar ska tänka sig för lite och inse att han är en förebild för sina barn och agera därefter.

Robert sa...

Känns mest som patetiskt image-odlande från hans sida ... "Hej, jag är bad boy." ... Nej, du är artist som vill få publicitet och kränga skivor ... Vilken tönt.