fredag 7 augusti 2009

Nystart, gud be vars!!

Den som kan räkna till tio är befriad från alla elaka troll. Omkring den tiden idag så var jag på väg i bilen mellan här och evigheten , nädå, jag var på väg till Luleå. Jag satt och väntade på att få reda på vilken tid Stella Marina skulle avgå från Luleå hamn (nedanför Willys) till Klubbviken.

Jag och min medresenär hade tänkt att tillbringa eftermiddagen i Luleå skärgård men det satte min gulliga söta lilla valp stopp för. När vi sitter och väntar på flytetyget som ska ta oss till skärgårdskobben så kräks min söta lilla valp ner hela buren hon sitter i och hostar skräckinjagande. Jag sa att jag tänker inte åka till Klubbviken idag, jag tog filten från bilen, skakade av den från all uppkräkt konstigt (jag vet inte vad) och vi åkte hem, det var många mil hem.

Nu i kväll så grillar vi lite och voffsingen sover sött med mycket korv i magen. Det var inget fel på henne, det var bara värmen och alla godisar hon hade fått av all välmenande tanter under dagen.

Läs även andra bloggares åsikter om

Inga kommentarer: