måndag 20 april 2009

Underhållning i min smak


Diamantia.com
Bra underhållning med Filip och Fredrik

Det var underhållning helt i min smak, lite skandal, lite tokigt, (lite för mycket töntigt bitvis men jag hoppas på bättring) kul, en hyfsat lugn Jonas Gardell (åtminstone jämfört med alla andra). Marilyn Manson är väl alltid sevärd (och levererar en passande skandal)  
Det funkade väldigt bra med Gardell och Manson i samma soffa, det blev riktigt kul, dom kompletterade varandra riktigt bra. Filip och Fredrik gjorde ett bra jobb som vanligt med både hjärta, fullständig kaos och lite hysterisk humor. Som sagt ett underhållningsprogram för lata söndagskvällar i min smak. 
dn 5

2 kommentarer:

Erica sa...

Jag håller med dig. Jag gillade det också. Just att de hade satt Manson och Gardell i samma soffa tycker jag var klockrent. De känns liksom ganska mycket som motsatser till varandra.

Aila sa...

Motsatser är ofta dom bästa kombinationerna, det blir så oförutsägbart då. Dom kan behöva ett par program till att växa till sig på men jag tror att det blir nåt man kommer att vilja se på söndagskvällarna=)